zondag 10 september 2017

Week 5

Deze week kan ik uitdaging 10 aftikken: ik heb een UFO afgewerkt (UnFinished Object). Op 28 oktober 2014 ben ik begonnen breien aan een omslagdoek, ik wilde die in januari 2015 afhebben..... Dat is er niet van gekomen dus. Het breiwerk lag stof te vergaren in een tas onder/achter een tafeltje (goed uit het zicht in verband met schuldgevoelens enzo). Op zich is het een heel simpel patroon, ook het garen is fijn om mee te werken: daar lag het niet aan. Waaraan dan wel zul je je afvragen....dat doe ik dus ook. Toen ik m'n UFO uit de tas trok:


Nadat ik er al even aan gewerkt had:


Daarna kon ik ruim 200 steken afkanten. Afwerken met een randje rondom de hele shawl haken en toen was ie klaar. Een enorme shawl die ik niet makkelijk in één keer op de foto kreeg:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten