maandag 7 augustus 2017

Klaar voor de start .....

Via de Facebookgroep 'Geefmaand November' ben ik op het idee gebracht om iedere week een uitdaging op te pakken. Ik heb 52 uitdagingen verzonnen die ik het komende jaar aanga. Er zitten een paar dubbele tussen omdat ik het meerdere weken (al of niet achter elkaar) wil doen. Voor iedere uitdaging die me lukt stop ik 2,50 euro in een potje, voor iedere uitdaging die mislukt 10,00 euro. En natuurlijk mag ik gesponsord worden, voor ieder bedrag en elke uitdaging naar keuze. De uitdagingen staan niet op volgorde trouwens, ik kies me er iedere week eentje uit.

01.  3x Koken
02.  Studeerkamer incl. administratie opruimen
03.  Collecte lopen
04.  Vrijwilligerswerk zoeken
05.  Inschrijven sportschool
06.  Verdiepen in Garmin GPS 
07.  Geocachen
08.  Golfles nemen
09.  Bioscoop met K.
10.  UFO afwerken
11.  UFO afwerken
12.  UFO afwerken
13.  Zwemmen met gezin
14.  Spaarpot maken (!) voor goede doel opbr.
15.  Goed doel bepalen
16.  Week geen koffie drinken
17.  Friet vervangen voor gezond (enkel voor mijzelf)
18.  Alle avondwandelingen met D.
19.  Nieuw spel spelregels lezen en spelen met gezin
20.  1 Dag alles 'ja' mits en indien niet gevaarlijk/onbetaalbaar/….
21  Mij aan het huishoudschema houden
22.  Cadeautje maken en geven zonder reden
23.  Boek naar 'buurtbieb'
24.  3x Hersenspelletje met D. doen
25.  Koolhydraatbeperkt/arm lekkers bakken met S.
26.  Ijs maken
27.  Kast zitkamer uit/opruimen
28.  Kast achter bank uit/opruimen
29.  Oude kaaskast uit/opruimen
30.  Keukenrommelkast uit/opruimen
31.  Goed financieel plan maken
32.  Trouwjurk doneren goed doel
33.  Garage uit/opruimen
34.  Schuur uit/opruimen
35.  Kerstkaarten zelf maken
36.  Midgetgolfen met gezin
37.  Zelfgemaakte kaart sturen naar onbekende 
38.  Auto wassen (binnen en buiten)
39.  Crea workshop doen
40.  Bij wereldwinkel iets kopen
41.  Via Novib  cadeau geven
42.  Cactussen haken voor kamer S
43.  ATC SWAP hosten
44.  Promoten Bierkreek
45.  Uur zwerfvuil opruimen 
46.  Uur zwerfvuil opruimen 
47.  Een 'uitgestelde koffie' regelen
48.  Plan uitwerken om handwerken te verkopen voor goed doel
49.  Tentoonstelling van lokale kunstenaar(s) bezoeken
50.  Nachtje hotel met S.
51.  90 Kilo wegen
52.  Uit ontbijten met gezin

Ik ga vanaf vandaag beginnen en zal proberen om iedere zondag te laten weten wat ik de week daarvoor gedaan heb.



1 opmerking:

  1. Hi Miriam,

    Wat leuk om te zien dat je door mijn druppels nu je eigen druppels hebt geschreven! Ik moet zeggen ik ken best wat dingen maar van een aantal van je druppels denk ik "huh? en dat is?" hahaha.

    10-12: UFO afwerken? Wat is UFO, want verder dan een unidentified flying object kom ik niet #lol

    17: Friet vervangen, hoe vaak eet je friet en wil je het vervangen?
    18: Heb je het dan over echt ELKE avond?
    20: Wat moet ik me daarbij voorstellen?
    43: Wat is een ATC swap?
    44: Wat is Bierkreek?

    Ik ga eens nadenken over sponsoren, want momenteel sponsor ik mezelf al aardig door de drukte (lees: het niet kunnen realiseren van al mijn druppels). Mijn sponsoring hangt ook wel een beetje af van het goede doel wat je kiest dus dat wacht ik met spanning af.

    Nogmaals onwijs leuk dat je zo'n vliegende start maakt en ik kijk uit naar je updates!

    Dikke knuffel uit Woudenberg
    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen