zondag 28 januari 2018

Week 25

Deze week kan ik uitdaging 45 aftikken: een uur zwerfvuilruimen. Ik heb onze straat gedaan, 9 huizen en een appartementencomplexje. Met daartussen een goed bespeeld grasveld. Zo op het oog lag er weinig maar als ik met de hond aan het spelen was op het gras zag ik toch stiekem best het één en ander liggen. Dus m'n grijper (van de Stichting Vrijwillige Zwerfvuil Opruimers gekregen) en een vuilniszak gepakt en aan de slag gegaan. Samen met Dax, die zich niet te wild mag inspannen vanwege een kleine operatie, operatie 't Hof Zwerfvuilvrij' voltooid.



Vanwege de storm van afgelopen week lag er wel het één en ander aan dakbedekking. Bij 1 van de buren was de helft van het dak tot op de dakplaten weggewaaid, bij anderen enkel wat shingles. En dat was echt wel opgeruimd maar toch vond ik nog het één en ander tussen de struiken. En daarnaast natuurlijk het nodige aan snoepverpakkingen en sigarettenpeuken/filters. Alles bij elkaar een dikke 4 kilo zwerfvuil opgeruimd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten