zondag 29 oktober 2017

Week 12

Overal liggen onze (bord)spellen, geen systeem, geen orde: ik ergerde mij eraan. Dus wat moet je dan doen: aanpakken! Ik heb besloten dat de kast in de zitkamer onze spellenkast wordt. Er lag al een deel van onze spellen in èn de PS3 en PS4 (incl. games en dvd's). Zo zag het eruit voordat ik alles eruit trok:



Ik ben van rechts naar links gaan werken. Eerst het deel waar al veel spellen lagen uitgezocht en ingeruimd:


Daarna de PS3 en PS4 zooi geordend. Die snoeren...vreselijk...maar daar kan ik niets mee doen. Maar vrijwel alle schijfjes zaten in het verkeerde doosje. Dus alles opgedaan en de schijfjes verwisseld. Meteen de games netjes in de groefjes gezet:


Dan het kastje waaronder de dvd lade zit (de dvd lade heb ik niets mee gedaan, die was laatst al eens uitgezocht). Bovenin was een smalle ruimte waar mooi de 3DS spullen konden liggen. Die lagen nog in de keukenkast die ik al eerder uitgeruimd had. Dit is beter!


En als laatste de linkerkastje,



zo je ziet is daar nog ruimte voor meer spellen! Met Kerst komt er sowieso een spel bij...we hebben nog geen Monopoly...Stenen Tijdperk heeft nog een uitbreiding...maar ik zag laatst een mooi spel: Sagrada. Dat lijkt me ook helemaal geweldig! Affijn, op de verlanglijst staat nog veel meer dus, ik zal moeten kiezen want alles past niet in de kast.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten