zondag 1 oktober 2017

Week 8

Al weer 8 weken bezig, time flies! Deze week had ik uitdaging nummer 16 gekozen: een week lang geen koffie drinken. En wat viel me dat tegen!

Het was mij opgevallen dat ik steeds meer koffie ging drinken. Heb ik het jaren gedaan met 1 bak koffie in de ochtend en sporadisch wel eens een bakje koffie als ik ergens was, nu was dat opgelopen tot minimaal 3 bakken koffie per dag thuis en dan nog als ik ergens kwam. En ik had er last van, maar minderen....nee dus. Het was tijd om dat eens aan te pakken afgelopen week. Ik heb het met hangen en wurgen gered moet ik zeggen, het was een heel lastige week op 'mantelzorggebied' en ik snakte naar een goede bak koffie. Maar nee, ik wilde sterk zijn en niet toegeven. En het is me gelukt!!!

Vandaag mag ik weer koffie drinken, maar ik neem mij voor om het weer op 1 bakkie per dag te houden. En daar van te genieten in plaats van gedachteloos weg te drinken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten